CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, July 14, 2007


وانا سنى صغير يعنى 20 أو 21 سنه كان عندى تخوف من أنه فى يوم من ألأيام يتغير لون شعرى إلى اللون ألأبيض،وقررت أنى سأستخدم صبغة لإخفاء اللون،ومرت ألأيام وتعديت سن الستين ومازال شعرى لونه على أصله،ويمكن ده كان مريحنى ويبدو أن الرب إستجاب لما كنت أتمناه
إمبارح بالصدفه وقع نظرى على زميل لى لم أراه من زمااااان،الحاجه إللى لفتت نظرى تاج أبيض جميل تقول فضه ؟؟!!ا
فى اللحظه دى تمنيت أن يكون شعرى مثل شعره فى جماله ولونه وإغراؤه الذى لا يقاوم
تفتكروا الشعر ألأبيض فعلآ حلو جذاب؟؟والا الشعر إللى على أصله أحلى وكذاب؟؟

8 comments:

Anonymous said...

ربنا يديكي الصحه و العافيه ياجميل
دايما شباب علي طول
صدقني مش عيب لما نصبغ شعرنا مش تصابي و لا حاجه و لو سيبنا شعرنا برضه مش عيب
كل واحد يعمل اللي بيريحه
المهم ياعسل ممكن نتواصل عن طريق الايميل لو ماعندكش مانع طبعا
ايميلي
w7datyba@hotmail.com
حيسعدني بجد نتكلم سوا
تحياتي ليك

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

معلش ياجميل غلطه املائيه في التعليق اللي فات
ربنا يديك

شفّاف said...

لا أدي أشعر أن حالاتنا المزاجية.. تأسرنا ... وتغيب عليها أشياء

بس تعرف؟

أنا الآن عمري 29

وفي هذا الفصل من حياتي

كتبت أشياء كثيرة فيه

وأطمح أن أكتب أشياء جيدة .. إن شاء الله

وجميل تقسيم الأعمار إلى فصول ... وكتابة أشياء جميلة فيها ..

أتمنالك السعادة

المخلص /سهيل

love said...

Agenda7mra
ميرسى ياأموره على مداخلتك لراجل الناس بتقول عليه "عجوز"،على فكره الكلمه دى موش فى قاموس حياتى،أنا من جوايا واحد عمره 25سنه،علشان كده مقبل على الحياه،ولما بتواجهنى مشكله لو مكانش لها حل بأقول لها"طز"،وارميها ورا ضهرى،وبيتهيألى مفيش حد كتير بيعمل كده
المهم عندى إحساس إن الشعر ألأبيض مخاصمنى لغاية الوقت علشان متفائل زياده عن اللزوم وباحب الحياه
أنا خايف لو شفنا بعض تسيبى الكمبيوتر وتجرى وتقولى يامامى
إلحقى يويو 2007 أدامى،ولا يمكن تفتكرينى عفريت الستات
بجد،أنا عندى ويب كام ولكن المايك كتير مزرجن ،أحاول نشوفله سكه ونريحه
شفتى الراجل إللى مش عجوز غلباوى قد إيه؟؟؟
باى باى ياجميل

love said...

عزيزى المحترم مادمت ترتدى الشفافيه
أنت قسمت الحياه إلى فصول،ماتييجى نقول إننا أول حياتنا بدءآ من سن 15سنه وطالع بنركب قطر شيك قول كده القطر الفرنساوى،سريع وفيه بار وحاجات حلوه تخلينا نكتب ونشرب ونغنى ونحب طول مالقطر ماشى بسرعه وميه ميه،لغاية سن الخمسين بيركبوناسبنسات قطر الصعيد،وبخاطرك بأه
المهم الشعر ألأبيض مايخليناش نكتئب ونقول أن القطر هيبتدى يهدى السرعه لغاية مايوصل المحطه ألأخيره..
تمنياتى لك بالسعاده ياذو التسع والعشرين ربيعآ

Anonymous said...

انا رأيي ان لون الشعر الطبيعى اياً كان بيكون جذاب ، انا مش من مؤيدى ان الراجل يصبغ شعرة علشان يبقى شكلة احلى ، انا مع ان الشخص يكون بطبيعتة لان اكيد طبيعتة بتكون احلى
وتمنياتى ليك بدوام الصحة والشباب الخارجى والداخلى
واسعدنى ردك جدا على الراقص مع الذئاب وهو فعلا لا يليق بالبشر مكانة الوحيد مع الذئاب بعقليتة المتخلفة الغير قابلة للأخر
طولت عليك معلش
تحياتى

وارجوك شيل الابروف للكومينتات علشان انا غلطت فيها خمس مرات :(

love said...

Kokoالعزيز
صدقنى أنا عشت التجربه بطولها:فى سن الشباب كنت أنبهر بكبار السن لما يكون شعرهم فضى،وأقول دول ناس عندها خبره بالحياه
ولما كبرت ووصلت للستين كنت ومازلت خايف من الزحف ألأبيض المنظم لشعرى..بس بينى وبينك كل ماكنت متفائل ومن جواك هدوء نفسى بتأخر الزائر الثقيل


على فكره:ألأبروف ماعملتوش إلا بعد الواد الرقاص ده ما دخل وكتب سفاته فى المدونه عندى..ده باعتبره خط دفاع لأمثال وحيد القرن